Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Het gaat slecht met gucci  (gelezen 13457 keer)

Ziganeke

• Snuffelaar
  • Referrals: 0
    • Bekijk profiel
Re: Het gaat slecht met gucci
« Reactie #15 Gepost op: december 15, 2011, 02:33:03 pm »

Er brand hier een kaarsje voor Gucci zodat ze er door komt! sterkte Jacky en Christel  :3some:

desperate housewive

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: december 15, 2011, 02:48:55 pm »

gucci   :( hier wordt volop geduimd voor een goed afloop. Geef haar maar een extra knuffel van ons. En ik blijf hier volgen.

ThomasB

• Puppy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: december 15, 2011, 02:52:47 pm »

Jacky en vrouw,

Het is zeer normaal dat het zo een pijn doet om je geliefde hond zo te zien liggen!  Wat een ontroerende foto's!

Wat jammer voor de hond naast gucci.  Dit is zeer herkenbaar toen onze kat 2 weken geleden opnieuw onder het mes moest, verklaarden veel mensen uit de nabije omgeving ons gek 'doen jullie kosten aan een kat, amaj je moet daarvoor goed zot zijn'.  Sommigen werden er zelfs kwaad om  :BangHead:.
Maar ook voor ons mocht het kosten wat het wilde, zolang ze er maar doorkwam!

Het is natuurlijk moeilijk oordelen over een ander zijn financiële situatie, maar ik kan er ook weinig begrip voor opbrengen  :crybaby2: als je een buil rijdt in je auto ben je toch ook vlug 1000 euro kwijt...hoe oud is die labrador?

Gelukkig heeft gucci baasjes met andere normen en waarden.

we blijven hier allemaal duimen, hou jullie sterk!

Jacky

• Global Moderator
  • Speelkont
  • Referrals: 1
    • Bekijk profiel
    • http://www.hond-en-baas.be
« Reactie #18 Gepost op: december 15, 2011, 04:33:42 pm »

De labrador die naast gucci ligt heeft een tumor en met een operatie is het nog niet zeker dat hij blijft leven, mischien dat ze daarom de operatie niet willen doen, maar toch moet jet het risico nemen, voor hetzelfde geld blijft hij nog jaren je vriend, ik zou het niet over mijn hart krijgen om een dier te laten inslapen of het moet zijn dat hij/zij afziet en een operatie niet helpt.
Hoe oud hij is weet ik niet, maar het is een lieverd, ik doe zijn kooi open en streel hem dan een beetje, ook geef ik hem wat water als zijn pot leeg is.

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: december 15, 2011, 06:05:50 pm »

Jacky,
domme vraag misschien maar heeft ze haar baarmoeder nog??
Indien niet...DA een vermoeden waar de etter vandaan komt?
Indien ja , denk ik sterk aan een gesloten baarmoederonsteking met perforatie naar de buikholte..

ThomasB

• Puppy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: december 15, 2011, 06:16:35 pm »

Jacky,
Dat is al meer begrijpelijk, hun beslissing, als ze met de operatie niet zeker zijn, maar kzou zelf het risico wel nemen!

misschien bekijken zij het zo: stel dat na de operatie blijkt dat het geen baat heeft gehad, dan heeft de labrador voor niets afgezien...

Geef hem/haar in elk geval nog een goede aaj van mij (als hij tenminste nog niet is ingeslapen als je langsgaat)!

ik vindt het laten inslapen van honden/katten ook enorm triestig! jammergenoeg is dat soms de enige uitweg (zoals Lies de mechelaar van recht over je deur)

gucci, en de buurman/vrouw is hier al de hele dag in onze gedachten.

Geef gucci een dikke knuffel!! en veel sterkte aan de baasjes!

ivm het medische aspect kan ik je niet vooruithelpen, aangezien ik daar een complete leek in ben.

Jacky

• Global Moderator
  • Speelkont
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: december 15, 2011, 06:49:06 pm »

Jacky,
domme vraag misschien maar heeft ze haar baarmoeder nog??
Indien niet...DA een vermoeden waar de etter vandaan komt?
Indien ja , denk ik sterk aan een gesloten baarmoederonsteking met perforatie naar de buikholte..

Gucci heeft haar baarmoeder nog.
Ik heb geen idee of de DA weet waar de etter vandaan komt, ik denk het niet, zal het straks eens vragen.

Jacky,

ik vindt het laten inslapen van honden/katten ook enorm triestig! jammergenoeg is dat soms de enige uitweg (zoals Lies de mechelaar van recht over je deur)

Lies is een heel ander verhaal, als je ooit het filmpje heb gezien wat ik toen had gepost dan zag je dat er niets meer aan te doen was, ze was verlamd van haar middel tot aan haar achterste, ze kon zich enkel nog vooruit slepen door gebruik van de voorpoten en slim als ze was ze kwam het best vooruit als ze op haar achterste zat, maar het was triest om te zien en ze zag echt af, ik ben nog altijd blij dat ik heb ingegrepen en het dier met hulp van de FOD heb kunnen laten inslapen, al ligt de eigenares nog altijd in ruzie met mij, maar dit kan me geen zak schelen.
« Laatst bewerkt op: december 15, 2011, 06:54:51 pm door Jacky »

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: december 15, 2011, 07:06:16 pm »

Jacky....zou het met spoed vragen, een baarmoederontsteking geeft maar koorts als het ernstig word. Gelukkig krijgt ze toch al AB  . Dat vele drinken is een reflex geweest tot zelfprotectie , namelijk de nieren ontgiften.

Maar, zoals ik zei : ik vermoed sterk dat het een geperforeerde baarmoeder is, dan hebben ze geen typische uitvloei extern, maar wel intern , etter in in de buikholte.
Ik zou haast wensen dat het dat is , baarmoeder eruit als ze nog sterk genoeg is en de oorzaak is weg, kan de DA zich volledig focussen op het herstel ..

Hoe sneller de diagnose, hoe beter , de klok tikt.... 

« Laatst bewerkt op: december 15, 2011, 07:37:12 pm door gustaaf »

Jacky

• Global Moderator
  • Speelkont
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: december 15, 2011, 08:04:51 pm »

Ik heb de DA niet gezien vanavond, hij was met spoed vertrokken, maar morgenvroeg zal ik het zeker vragen.
Gucci was daarstraks iets beter, ze heeft na 2 dagen voor de eerste keer een klein beetje gedronken en morgen zullen ze kijken of ze wil eten.

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: december 15, 2011, 08:14:12 pm »

Het zou me verbazen moest je DA dit over het hoofd gezien hebben, maar "beroepsmisvorming" is altijd mogelijk.
Het zijn en blijven ook mensen ....

Jacky , ik zou toch aandringen dat hij je contacteerd als hij terug komt..elk uur is van groot belang.

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: december 16, 2011, 10:29:08 am »

Hoe gaat het??

Jacky

• Global Moderator
  • Speelkont
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: december 16, 2011, 10:52:16 am »

Vandaag gaat het niet goed gustaaf, ik vrees dat we ze aan het verliezen zijn.
De baarmoeder is in orde, het probleem zit hem bij de pancreas, die is aangetast door abcessen en ontstekingen, de etter kwam doordat de abcessen zijn gesprongen. De meeste honden en zelfs mensen sterven binnen de 24u, maar vandaag gaat het slecht met ons meisje, ze kijkt me nog aan maar ze heft haar hoofd niet op, ik denk dat ze het aan het opgeven is.

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: december 16, 2011, 11:03:20 am »

Jacky ik leef echt erg met jullie mee...

Echter is nu het moment om met je DA te overleggen of verdere behandeling zinvol is.

Indien niet is dit het moment van loslaten en niet te laten lijden.

Het is hard maar de laatste mooiste gebaar van liefde  dat je haar kan geven. Zij voelt zelf en geeft wel aan als het genoeg geweest is.

Ik wens jullie veel kracht , wijsheid en aanvaarding.

( als het de baarmoeder geweest was, was er nog hoop , hier echter weet ik het niet)

ThomasB

• Puppy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: december 16, 2011, 11:50:15 am »

goede raad van gustaaf

sterkte Jacky en ook aan je vrouw

Jacky

• Global Moderator
  • Speelkont
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: december 16, 2011, 11:59:36 am »

Ik probeer me sterk te houden maar dat is moeilijk, gucci en ik zijn één en als ik haar verlies dan weet ik niet hoe het verder moet.

Gucci heeft  pancreatitis
http://barf-natuurlijk.nl/html/pancreatitis.html

Ik denk dat ik de aanval zelf in de hand heb gesewerkt.

Citaat
Een aanval kan worden veroorzaakt door het eten van tafelrestjes of een vette maaltijd.
« Laatst bewerkt op: december 16, 2011, 12:10:44 pm door Jacky »

Hond-en-Baas

« Gepost op: »

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog

Medpets.be