Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: promenade-voor-pascha  (gelezen 4329 keer)

Trace

• Puppy
  • **
  • Referrals: 0
    • Bekijk profiel
Re: promenade-voor-pascha
« Reactie #15 Gepost op: juni 30, 2011, 12:00:46 am »

Dag allemaal,

Ik heb al gezegd dat goed schoeisel noodzakelijk is, na de zware onweders van gisteren is dat zeker het geval !!  Onze streek heeft zwaar te lijden gehad, overstromingen en modderstromen.  

Maar, de weersvoorspellingen blijven goed, de wandelingen blijven dus een echte aanrader !  Zeker doen.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

Nathalie

• Pas geboren
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: juni 30, 2011, 02:08:13 pm »

Hallo Trace en Jacky,

Samen met Veerle Debaillie, verantwoordelijke van het Dierenasiel Leiestreek, zou ik zaterdag langskomen met Pascha.
Vandaag werk ik in Ieper, dus als Jacky mij zijn adres bezorgt, kan ik iets na 17u de prijzen voor de tombola nog komen ophalen.
Laten jullie mij iets weten?

Jacky

• Global Moderator
  • Speelkont
  • Referrals: 1
    • Bekijk profiel
    • http://www.hond-en-baas.be
« Reactie #17 Gepost op: juni 30, 2011, 05:40:07 pm »

Ik zie net dat ik de bench ben vergeten mee te geven, maar voor zaterdag heb je prijzen genoeg mee denk ik  :mrgreen:
En als je wat reclame kan maken voor ons forum (want het mag wat actiever worden) dan beloof ik voor jullie opendeurdag nog heel wat mooie prijzen te bezorgen.

Ik probeer er zaterdag ook bij te zijn en ik hoop alsnog enkele leden van het forum mee te krijgen.

Trace

• Puppy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: juni 30, 2011, 06:30:41 pm »

Dag Jacky,

Ik zal alvast ook op de prijslijsten zetten dan Hond en Baas heel veel prijzen geschonken heeft.

Als je een goede JPEG hebt van het logo van het forum, stuur het mij dan op mijn privé-email, dan druk ik nog een aantal A3's af om overal in de zaal op te hangen.

Kan je mij een lijstje toesturen van wat je meegegeven hebt ?  

Alvast héél héél hartelijk dank voor de prijzen !

Trace

• Puppy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: juli 04, 2011, 12:11:33 am »

Het was een super-geslaagde dag ! Ideaal weer, mooie wandelingen, lekkere spaghetti en pannenkoeken, afgerond met meeslepende verhalen van Pol.

Iedereen tevreden !!  Hier vind je een verslagje van een deelnemer : http://banditchicken.wordpress.com/2011 ... or-pascha/

Pascha was er zelf ook !  Amaai, in 't echt is het nog veel erger om te zien.  De opbrengst zal niet genoeg zijn voor de operatie, maar het zal toch een mooi bedrag worden (moet nog telwerk doen en facturen afwachten).  Het belangrijkte is echter dat Pascha pas kan geopereerd worden als er een goed pleeggezin of adoptiegezin gevonden wordt !  Men zegge het voort !

Dank ook nog's Jacky, voor de mooie tombolaprijzen : ze zijn vertrokken naar Limburg, Antwerpen en Vlaams Brabant.

Jacky

• Global Moderator
  • Speelkont
  • Referrals: 1
    • Bekijk profiel
    • http://www.hond-en-baas.be
« Reactie #20 Gepost op: juli 04, 2011, 11:49:31 am »

Ben blij dat er heel wat geld in het laadje zit voor pascha, ik wou dat ik met het forum meer kon doen maar we zijn helaas niet groot en actief genoeg, anders deed ik meer voor goede doelen.

Ik hoop dat pascha vlug een gezin kan vinden zodat hij geopereerd kan worden.
Ik ben niet afgekomen naar de wandeling omdat door mijn ijzer te kort  de kans erin zit dat ik bewusteloos val tijdens een wandeling, het zal nog een paar weken duren eer ik de oude ben, maar zo te horen was de opkomst heel goed.

ria

• Snuffelaar
    • Bekijk profiel
    • http://www.sanaanimal.be/
« Reactie #21 Gepost op: juli 07, 2011, 10:48:44 am »

Citaat
Ik hoop dat pascha vlug een gezin kan vinden zodat hij geopereerd kan worden.
Ik hoop het ook.  Ik kon er ook niet zijn wegens te lang in de auto zitten voor Goras, maar heb een giftje gedaan toen ik ons oudje Rasja ging terughalen naar het asiel.

Hond-en-Baas

« Gepost op: »

Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Medpets.be