Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omlaag

Auteur Topic: Wat maakt je droef vandaag  (gelezen 16989 keer)

desperate housewive

• Global Moderator
  • Snuffelaar
  • Referrals: 0
    • Bekijk profiel
Re: Wat maakt je droef vandaag
« Reactie #165 Gepost op: maart 14, 2012, 09:13:18 am »

het busongeval in Zwitserland  :sad10: Het zal maar je kind zijn  :sad10: Die ouders moeten voor het moment door een hel gaan. Mijn dochter was ook ferm geschrokken deze morgen. In het laatste jaar van haar opleiding is ze ook meegemoeten als begeleidster van sneeuwklassen in Zwitserland (Maloya). Een zwarte dag voor België.

zarah

• Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: maart 14, 2012, 12:44:51 pm »

ja echt verschrikkelijk :'(

desperate housewive

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: maart 16, 2012, 04:20:55 pm »

Vandaag nationale rouw  :'( Ik ben thuis en ging wachten na 11 uur om mijn boodschappen te doen. Spelen ze net voor 11 uur op de radio "Halleluja" van Jef Buckley, een nummer dat voor mij al emotioneel beladen is en ik ben beginnen bleiten, niet te doen.  :crybaby2: Onze Martha, die anders altijd 's morgens de kolder in zich heeft, stond stomverbaasd naar mij te kijken en was muisstil. Toen net na de minuut stilte de rouwklokken begonnen (ik woon dicht bij de kerk) is Martha niet beginnen blaffen en/of huilen zoals ze dat normaal doet. Ze heeft zitten staren richting kerktoren. Wat weer eens is bewezen : honden voelen zo goed de stemming aan van hun baasje. En ik heb voor mijn dochter een boeket kleurrijke tulpen gekocht. Want op zo'n dagen wil je toch je kinderen extra knuffelen.

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: maart 17, 2012, 12:12:51 pm »

Een ongeluk met doden en/of zwaar gekwetsten is nooit te begrijpen. Zeker niet als het zo een aantal mensen betreft, volwassenen  die zich ten dienste stellen van kinderen en de kinderen zelf . Het verdriet is niet te omvatten of omschrijven en je kan enkel medeleven tonen.
De families zullen het nog zwaar krijgen, eens de grote drukte voorbij, als het wat stiller wordt en zelf hier op het forum wens ik hen allen die er bij betrokken zijn veel sterkte en moed toe. " Zoals het was, zo zal het nooit meer zijn." :'( :'(

Als EHBO kan ik een héél klein beetje vermoeden welke zware taak de hulpverleners hebben volbracht , de organisatie was zeer goed en ook deze mensen verdienen een wens van sterkte voor het verwerken van de emoties en een warme handdruk voor hun inzet.Alle achting.

Ziganeke

• Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: oktober 10, 2012, 12:27:38 pm »

Dat ik al 3 maand verder moet zonder Zigane aan mijn zij

desperate housewive

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: oktober 11, 2012, 12:17:28 pm »

*knuffel*. Heel begrijpelijk. Het klinkt als een cliché maar verdriet slijt mettertijd doch gaat nooit weg. Zigane is in je hart begraven en gaat daar nooit meer weg.

Mijn vorige hond, Lucy is meer dan 4 jaar overleden en gisteren hoorde ik op de radio het liedje "Lucy in the sky with diamonds" en bang, direct schoot mijn gemoed terug vol.

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: oktober 11, 2012, 08:02:20 pm »

Niet doen mensen... :crybaby2:

Ziganeke

• Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: november 23, 2012, 10:53:57 am »

Dat er weer een geval van ernstige verwaarlozing is! Waarom kan niet iedereen zijn honden goed verzorgen? :(

Ziganeke

• Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: december 15, 2014, 04:53:54 pm »

Dat dit forum gewoon dood aan het bloeden is! Wat mis ik de fantastische forumwandelingen met de "oude" garde!

Hond-en-Baas

« Gepost op: »

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omhoog

Medpets.be