Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: DRINGENDE OPROEP VOOR EIGENAARS VAN EEN BC!!!  (gelezen 10481 keer)

KoekjeErbij

• Pas geboren
  • *
  • Referrals: 0
    • Bekijk profiel
Re: DRINGENDE OPROEP VOOR EIGENAARS VAN EEN BC!!!
« Reactie #30 Gepost op: mei 21, 2012, 05:42:35 pm »

Ja? Maar als ze niet geregistreerd is(Tsuki) dan heb ik natuurlijk pech... Ze heeft mij wel verteld toen ik haar ging ophalen dat als ik een stamboom zou willen, ik met haar op show zou kunnen gaan in BelgiĆ« en als ze daar 2x zg zou halen, zij een blanco stamboom zou kunnen krijgen... Maar na nader onderzoek moest ik daarvoor ingezetene zijn van BelgiĆ«... En om voor een stamboom even te verhuizen vindt ik zelf wat ver gaan...  :dontknow:

gustaaf

• Global Moderator
  • Snuffelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: mei 21, 2012, 10:54:17 pm »

Elke pup die geboren word en is aangegeven aan St Hubertus heeft automatisch een stamboom.

En ik snap niet waarom deze dan blijkbaar niet zijn doorgegeven , zowel vader als moeder hebben een stamboom. Tenzij er onjuistheden zijn en men confrontatie met St Hubertus wil vermijden. Bv een andere vader . Of andere reden??

Je hebt de gegevens van beide honden die verondersteld zijn de ouders te zijn , neem contact met St Hubertus en vraag of de pups ( geboortedag van het nest) zijn aangegeven. Is dat zo, houd de fokker de stamboom achter en dat is onderhevig aan sancties.

Indien niet zou ik de zaak vergeten en verder genieten van mijn hond.

Wat mij betreft vind ik het heel eigenaardig en verdacht.

Esther

• Pas geboren
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: juni 29, 2014, 11:15:05 pm »

En 4.5 jaar lees ik dit bericht. Ik woon in NL. Als men nog belangstelling heeft in deze topic. Ik heb een hond uit het nest van XTC en Spice de 26- 2 2010. Waarom laat?  Ben de 7e eigenaar van deze BC. Onmiskenbaar een volle zus van Falco. Amper verschil. Mijn hond heeft een extreem tragische levensgeschiedenis achter de rug. Mocht men nog info willen,  neem gerust contact op.

Hond-en-Baas

« Gepost op: »

Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog

Medpets.be